– Biti roditelj jedna je od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost – rekao je Živko Mukaetov, na obeležavanju 45 godina postojanja brenda „Becutan”
Farmaceutska kompanija „Alkaloid” obeležila je 45 godina postojanja jednog od svojih najprepoznatljivijih brendova – kolekcije proizvoda namenjenih za negu bebine i dečje kože „Becutan”, a ekipa portala eKlinika imala je čast i zadovoljstvo da prisustvuje ovom jubilarnom događaju.
Priča o „Becutanu” je čvrsto utemeljena u ljubavi i brizi prema deci, a samo ime nastalo je kao sinergija dve reči: beba + cutis (lat. površinski sloj kože).
Verovatno ne postoji nijedno domaćinstvo u regionu, ali i šire, u kom se nije našao bar jedan proizvod „Becutan” linije. Briga o deci i njihova nega od prvog dana rođenja prioritet su i suština rada mnogih generacija zaposlenih u ovoj kompaniji.
A priča je počela davne 1978. godine, kada brend „Becutan” postaje neizostavni deo detinjstva na ovim prostorima. Ovaj brend bio je i ostao dosledan održavanju vrhunskog kvaliteta svih svojih proizvoda, što je najčvršći temelj dugogodišnje tradicije. „Becutan” i dalje jeste sinonim nežnosti i vrhunske nege, koja se prenosi s generacije na generaciju.
Na početku obeležavanja ovog značajnog jubileja gosti su mogli da pogledaju video u kom su svoje poruke svim prisutnima preneli Sofka Seleski, dipl. farmaceut i specijalista farmaceutske tehnologije i Blaže Stavrov, penzionisani farmaceutski tehničar, koji su ujedno i glavni „krivci” za nastanak svima poznate „Becutan” kreme.
– „Becutan” krema je omiljeni proizvod mnogim roditeljima, a već prilikom prvog pojavljivanja na tržištu potražnja je postala velika. Deca koja su odrasla uz „Becutan” danas ga koriste za svoju decu – poručila je Seleski i dodala da je ova krema univerzalna, a njen kvalitet konstantan.
Stavrov je istakao da je „Becutan jednostavno Becutan – bio, jeste i ostaće” i time, čini nam se, sve objasnio.
Generalni direktor i predsednik Upravnog odbora kompanije, g. Živko Mukaetov istakao je da je velika čast proslaviti jedan ovakav jubilej – 45 godina postojanja brenda „Becutan”.
– Želeo bih da vam se obratim ne kao menadžer kompanije, već kao otac četvoro dece. Biti roditelj jedna je od najodgovornijih uloga koju može da ima jedan čovek. To je briga i posvećenost nekome ko živi pored vas, raste, razvija se i treba da odraste u zdravu ličnost. Nisu to samo mnoge neprospavane noći, izbor hrane, već i izbora kozmetike za bebu. Moji roditelji koristili su „Becutan”, moja sestra i ja koristimo „Becutan”, kao i danas naša deca. Od 1978. godine, od kada postoji krema „Becutan”, do sada je proizvedeno 60 miliona teglica, što je još jedan dokaz kvaliteta i tradicije proizvoda kome se apsolutno može verovati – istakao je Mukaetov.
On je ukazao na to da su sa „Becutanom” rasle, kao i da i sada rastu čitave generacije u celom regionu, da je pozicioniran kao lider u segmentu dečije kozmetike, i da je to brend koji predstavlja ponos kompanije.
Proizvodi su napravljeni od sirovina potvrđenog vrhunskog kvaliteta u saglasnosti sa evropskim Direktivama o kvalitetu proizvoda namenjenih nezi dečije kože, dok je proizvodni proces podložan stalnoj proveri ulaznih materijala i gotovog proizvoda i odvija se u saglasnosti sa najstrožim GMP standardima (Dobra proizvođačka praksa – Good Manufacturing Practices). Noseći segment portfolija su proizvodi namenjeni nezi i zaštiti bebine i dečije kože, sa izuzetno blagim formulacijama pripremljenim prema originalnim recepturama, koje su bezbedne za upotrebu još od prvog dana života.
– „Becutan” ne predstavlja ponos samo za okolinu već je jedan od najprepoznatljivijih makedonskih brendova u regionu i šire. Ovaj brend je pozicioniran kao jedan od lidera u regionu i šire kada je reč o dečijoj kozmetici – istakla je na proslavi ovog značajnog jubileja Maja Mizo, brend menadžer Alkaloida AD Skopje.
Od samo 5 farmaceutskih formulacija namenjenih higijeni dečije kože, koliko je bilo na početku kreiranja ovog brenda, danas portfolio „Becutana” sadrži više od 60 osnovnih tipova proizvoda i više od 100 različitih oblika pakovanja, koji su klinički i dermatološki testirani i razvijeni u saradnji sa pedijatrima, neonatolozima i dermatolozima.
Primarijus dr Marina Pop Lazarova, pedijatar, naglasila je da brend „Becutan” asocira na tradiciju, kvalitet, bezbednost, efikasnost, inovativnost.
– Briga o deci je naš zajednički cilj i ona počinje od najranijeg uzrasta. Uvek kada govorimo o određenim situacijama kod dece, portfolio i proizvodi „Becutan” apsolutno i bezbedno nam pomažu u prevazilaženju različitih zajedničkih izazova kada je u pitanju roditeljstvo – kaže Pop Lazarova.
Godina 45-godišnjeg jubileja „Becutana” biće u znaku strateškog partnerstva sa organizacijom SOS dečije selo, koja u Makedoniji pruža podršku za više od 400 dece i mladih bez roditeljskog staranja. Društvena odgovornost, visoko pozicionirana u korporativnoj strategiji, jedan je od glavnih prioriteta „Alkaloida”.
Iz SOS dječijeg sela Silvija Brajović, direktorka Fund Raisinga i komunikacija u SOS dečijem selu, pored reči hvale istakla je da je upravo „Becutan” vodeći brend u kategoriji proizvoda za negu dece i brigu o njima i dodala:
– „Becutan” to već 45 godina radi najbolje. Upravo ta briga o deci nas je i spojila.
Realizacijom konkretnih projekata ova kompanija neprestano vodi računa o dobrobiti zajednice u kojoj živi i radi i neprestano ulaže u poboljšanje i unapređenje svih uslova i sferi društvenog okruženja. Saradnja sa SOS dečijim selom još je jedan veoma značajan projekat kompanije, pri čemu je u fokusu, pre svega, briga o najmlađima, deci i zdravlju.